Queenessa Liana ♥
jalan jalan kaki jalan
Tuesday 15 July 2014 | 22:21 | 0comments
hello evelibadi ! its now ramadan al-mubarak . puasa kali ni aku jauh dari keluarga . perantauan lah sangat kan . haha . dalam hati ni sedih hanya Allah saja yang tahu . sape lah tak nak puasa dengan keluarga kan ? sebab belajar , mencari ilmu aku terpaksa lah berjauhan dengan keluarga buat sementara waktu . takpe , bak kata lecturer aku , bersusah susah dahulu , bersenang senang kemudian . everything happened insyaallah ada hikmahnya . last two days before raya je boleh puasa dengan keluarga . dalam hati ni tak payah cakap lah perasaan nak balik tuu macam mane . takpe , sabar ana seminggu je lagi . btw , sejak belajar kat shah alam ni , kaki aku ni sentiasa berjalan . hahaha. banyak tempat yang aku pegi . haa , ni aku nak citer sikit kat korang pasal laman seni ni. before that , thanks fifa , thanks miena sbb sanggup bawak aku pegi laman seni ni . okey , uollss cuba bayangkan di tengah panas terik tuu and bulan puasa pulak tu sanggup jee diorang ikut kerenah aku wehh . tahan jee dahaga . hahaha . the first thing aku sampai laman seni seksyen 7 tuu , wahhh , terpukau aku melihat kekretifan manusia manusia ni . ya Allah , bapakk lawaa wehh. terpegunn gilee aku . habis semua tempat aku selfie . hahah . siap ada cina handsome pulak tawarkan diri nak amek gambar kami.haha . okey dahlah . act , aku tengah buat assignment ni . boleh pulak berblog . hahaha . dah . byee semua :)

Older Post | Newer Post
King ♥ Queen


Hi, peeps. Welcome to my blog. Queenessa Liana here :) Yon's forever ♥ Btw a big thanks to Amer Izzat for these icons below and this awesome blogskin plus, thanks to Timmy because helped me renovated my blog *tepuk tangan*



applause ♥
Template by me, Tutorials from Wanaseoby and icons from Amer Izzat.
All photos & gifs are from tumblr