Queenessa Liana ♥
last date
Thursday 5 June 2014 | 07:14 | 0comments
Assalamualaikum seremeee :) hai june :) hai new friends :) hai psa :) bye mok abah :( bye pamili :( bye paang :( okey , means semua tahu kan kenapa hai and kenapa bye ?? ini perpisahan sementara kay . lagi beberapa hari lagi aku akan duduk rumah baru lah kat shah alam for 3 years k. myb balik pom time cuti panjang je . nvm , i will gonna miss uollsss . btw , thanks love for spending a whole day before i go to shah alam . dari pagi sampai petang . it such a meaningful for me baby . its too hard for me to left you here . mengapalah saya kene jauh jauh sangat ahh ? iskk . wanna cry ! :'( baby , saya harap ini semua bukan penghujung hubungan kita auw . take care baby . please dont you ever forget me . always pray for me dear . yang penting doakan saya supaya tak shocked culture auw . hahahahaha . kang tak pasal pasal berclubbing . nauzubillahiminzalim . :( sayanggg , thanks jugak pashmina berbunga bunga tuh . cantikkk . saya nak bawak pegi shah alam ahh . hihihi . present boyfriend bagi kanggg . sangat bermakna . hihi . baby , thanks sbb last date kita semua nya awak treat . kikiki . makangg mcd , karaoke , pashmina and etc . kikiki rasa macam pisau cukur dah dah . hahaha . februari 2013 first time saya kenal awak . awak handsome , awak comel , awak baik . saya dah melting tengok awak . hahaha . first date awak bagi saya nasi ayam kat depan pagar aspuri . hihi . malu saya . sumpah jantung ni bagai nak luruh nak turun kat board asrama nak jumpa awak . hahaha . saya akui , saya selalu je ajak wawa , jaa , mira lalu kat koridor bilik guru sbb nak skodengg awak . hahaha . sampai tahap nak pegi tandas saje je lalu kot jauh sbb nak tengok awak . haha . kelakar . sabar jee mira , wawa , jaa layann saya nak tengok boyfriend . hahaha . ya allah , seriously semua bende saya nak tengok awak tahu ! kalau saya ada kelas malam , saya mesti ajak anis or mira masuk kelas awak sbb nak spokcek meja awak . hahaha . kat meja awak ada nama yang saya tulis atas kertas . hihi .happy gilosss sbb awak appreciate ape yang saya buat . saya jgk spokcek buku buku awak . hahaha . menarik ahh tulisan . kikiki . everywhere , everytime mesti saya cari awak tahu . dalam dewan , dalam kelas , kat padang . hmm . awak selalu jee balik kalau cuti . kalau tak boleh balik , awak pegi tipu warden cakap demam lah , balik johor lah . iskk , awak tahu tak , seriously saya tak semangat nak trun makan sbb tak boleh tengok awak . hmm . sampai tahap saya ponteng prep and tido dlm kamar . trun makan kat deewan makan pom dok . and tiba lah masa saya nak SPM . calon spm semua duduk hostel masa orang dah start cuti skh . sedihh saya bila awak takde . nasib baik lah awak datang melawat saya time free . happy sangat . 2014 is coming . saya dah habis skh . perasaan bimbang ni sangat besar . sbb tahun ni teknik dungun dh jadi kolej . iskk , ramai form 4 cantik . takut awak jatuh cinta . ya allah , sumpah jeles hanya tuhan yang tahu . tapi takpelah , i trust you . insyaallah awak tak kecewakan saya .saya selalu berharap bila awak cuti awak datang jumpe saya kat rumah . tapi itu sangat sukar . bertubi tubi alasan awak bagi . what can i do ? tapi alhamdulillah sebelum saya pegi shah alam awak sangat memahami and datang jumpa saya . iloveyou amirul farhan . thanks banyak sabar dengan kerenah saya . thanks jgk mok abah and pamili sbb dah rapat dengan paan gemok pendek nih . haha . selalu ajak paan sekali keluar makan . thanks jgk kat umi farhan sbb baik dengan saya :) i love all of you !!

Older Post | Newer Post
King ♥ Queen


Hi, peeps. Welcome to my blog. Queenessa Liana here :) Yon's forever ♥ Btw a big thanks to Amer Izzat for these icons below and this awesome blogskin plus, thanks to Timmy because helped me renovated my blog *tepuk tangan*



applause ♥
Template by me, Tutorials from Wanaseoby and icons from Amer Izzat.
All photos & gifs are from tumblr