Queenessa Liana ♥
birthday awal seminggu
Saturday 5 April 2014 | 06:16 | 0comments
ASSALAMUALAIKUM

wink wink wink wink :*
hey world,hey blogger,hey stalker.here i am.huishh lama gilee gilee dah kot tak hupdate blog gua nih.dah berhabuk berdebuu dah ni.haha.kesiann dia jadi blog aku.takpe takpe,usah bimbang dongg.malam ni akan ku sapu debu debu habuk habuk yang dah lama melekat kat blog gua ni.menyibuk betul.aduhh,panjang dh bleber ni.hahah.dah dah dah.mu stopppp lah ana wehh !
btw,you know what?hari ni aku dapat monopod dari budak gemuk pendek tu.haha.thanks a lot hubby.actually,monopod tuu hadiah bufday.tapi bufday gua lagi seminggu wehh.lambat lagi.haha.tapi terpaksa lah bagi awal sebab hubby dok leh balik time bufday gua tu.haishhhh.semua ni salah KAT.bakpelah main sangat rugby tuu haa?hmm..haha.takpe, semoga berjaya sayangg.
dapat jee monopod tadi,terus pegi selfie dengan lisa kat pantai.haha.then,terserempak dengan kimi.handsome kot adik hubby tu.kuakuakua. gelenyaaaa pulak aku yee.hahaha.paan tetap dihati kay!!
tadi ambil monopod tuu dengan adik perempuan hubby.sampai jee depan umah,terus tekan loceng.tercegat jee dengan lisa depan pintu pagar.haha.then,adik awak buka pintu and terus masuk dalam umah balik.lol??ingatkan nak halau balik wehh.haha.rupenye pegi ambil monopod.macam tahu tahu jee.mesti umi dah bagitau awal awal lepas awak call umi kan?haha.saya dengan lisa just senyap jee bile adik hubby datang,then dia hulur jee monopod tuu kat saya,haha.ingatkan tak kenal.hihi
dah lah nak cari rumah tuu sekian hal dah.lupe mane satu rumah.hahaha.nasib lah nampak bmw abah dengan 125 and wave hubby depan rumah.agak agak jee rumah tuu betul.nasib lah betul.hahha.bende yang menarik is ada basikal yooo 2 buah depan umah.warna pinkishhhh yoo.hahaha.
okey lahh,letih dah membebel nih.thanks for the monopod and wishes baby..memang lah awak orang first.tapi tak aci lah.belum sampai masa.hahaha.i love you yon :*














Older Post | Newer Post
King ♥ Queen


Hi, peeps. Welcome to my blog. Queenessa Liana here :) Yon's forever ♥ Btw a big thanks to Amer Izzat for these icons below and this awesome blogskin plus, thanks to Timmy because helped me renovated my blog *tepuk tangan*



applause ♥
Template by me, Tutorials from Wanaseoby and icons from Amer Izzat.
All photos & gifs are from tumblr