Queenessa Liana ♥
keputusan upu
Tuesday 13 May 2014 | 22:16 | 0comments
assalamualaikum warga blogger sekalian . hmm . harini aku kat opis kakak aku . ngehh . dia pegi lunch . dia ajak aku tapi perut nih dah kenyang gilosss .so ,idk nak buat ape . so aku curi komputer and then terus lah jari ku ini menari tari uuuu laaa cha cha :) haa ? hari ni aku nak beleteiiii sikit ehh pasal upu result . wehh , aku dapat politeknik premier sultan salahuddin abdul aziz shah , shah alam . woii , jauh tu siott ? setahu aku , tadok pulok aku apply poli dalam upu tuh . iskk , dakpelah . rezeki aku . btw , najib yang 10A tuh lagi kesian , dapat uitm dungun ? sabar ehh najib :) aku pom dapat kos kejuruteraan perkhidmatan bangunan . nateyyy gapo tuu woi ? aku apply kejuruteraan awam . dakpelah ana , mu belajo lah bende baru fulokss neh .3 tahun kat keyyyell tuh . take care lah neh .tapi matrik pom aku dapat . matrikulasi teknikal johor .tapi setahun ? mampu ke aku nok struggle woii ? so that , aku tetap pilih politeknik shah alam tuh . kat keyyell lumpoo :) ramai cakap rugi sbb aku tak gi matrik tu . tapi aku tahu lah diri aku mampu ke idokkk wehh . biar lah . insyaallah , aku berjaya even kat poli pom . tapi kata pok sedara aku , politeknik premier ni setaraf dengan universiti . insyaallah semuanya baik baik saahaja . mak sedara aku cakap , kat sana tuh memang gilos gilos lah tempat shopping emmm .. semoga aku tidak boros okey ? sepupu sepupu aku semua dohh menganjing dohh ." balik nanti cakap keyyel lah" , hape lah . hahaha haha daftar 16 hun 2014 . wish me luck neh babe ? sekarang family aku ni udah fenim fenim ni pasal nak hantar pi kolumpo nih . kate orang sibuk bandaraya tuh . ya allah , permudahkanlah segala urusan ini. i will gonna miss my hubby and family <3 . wehh , puasa kat sana tahun ni :( ni lah buat aku lemossss mangat ngat ehh . okey aa . doh aa tuuh , azan dohh . masuk zuhur . goodbyee :)

Older Post | Newer Post
King ♥ Queen


Hi, peeps. Welcome to my blog. Queenessa Liana here :) Yon's forever ♥ Btw a big thanks to Amer Izzat for these icons below and this awesome blogskin plus, thanks to Timmy because helped me renovated my blog *tepuk tangan*



applause ♥
Template by me, Tutorials from Wanaseoby and icons from Amer Izzat.
All photos & gifs are from tumblr